11 клас
Календарно-тематичне планування з інформатики
для 11 класу на 2017-2018 н.р.
№ з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
Інформаційні технології в навчанні (8 год.) |
|||
Програмні засоби навчання математики (6 год.) |
|||
1. |
|
Вступний інструктаж з правил безпеки під занять в кабінеті інформатики(БЖІ – 1). Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора. |
|
2. |
|
Автоматизація математичних обчислень. Практична робота №1. Автоматизація математичних обчислень. |
|
3. |
|
Побудова графіка функції однієї змінної. Практична робота №2. Побудова графіків функції. |
|
4. |
|
Знаходження наближених значень розв’язків рівнянь і систем рівнянь. |
|
5. |
|
Практична робота №3. Знаходження наближених значень розв’язків рівнянь і систем рівнянь. |
|
6. |
|
Розв'язування задач на пошук екстремумів. |
|
Програмні засоби для підтримки навчання фізики, хімії та біології (2 год.) |
|||
7. |
|
Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики, хімії та біології. Віртуальні лабораторії, інтерактивні моделі. |
|
8. |
|
Практична робота №4. Використання програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології. |
Тематична |
Основи алгоритмізації та програмування (28 год. + 1 год. резерву) |
|||
Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програм. (9 год.) |
|||
9. |
|
Поняття моделі. Поняття алгоритму, властивості алгоритму. Форми подання алгоритмів. |
|
10. |
|
Поняття мови програмування. Етапи розв’язування задач з використанням комп’ютера. |
|
11. |
|
Поняття програми як автоматизованої системи. Поняття об’єкта у програмуванні. |
|
12. |
|
Принципи роботи у візуальному середовищі розробки програм. Практична робота №5. Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління. |
|
13. |
|
Поняття оператора. Різновиди операторів. Виведення даних. Використання вікон повідомлень. |
|
14. |
|
Конструювання інтерфейсу користувача. Відтворення на формах зображень. |
|
15. |
|
Поняття змінної. Типи даних. Оператор надання значень. Константи. Введення даних. Поняття операції та виразу. |
|
16. |
|
Практична робота №6. Введення й виведення даних, робота зі змінними. |
|
17. |
|
Розробка власних програм на обчислення значень виразів. Практична робота №7. Налагодження програм. |
Тематична |
Основи структурного програмування (19 год. + 1 год. резерву) |
|||
18. |
|
Основні поняття математичної логіки. Логічні операції. Логічні формули. Таблиці істинності. |
|
19. |
|
Запис логічних виразів мовою програмування. Алгоритмічна конструкція розгалуження та її графічне подання. |
|
20. |
|
Оператори розгалуження. |
|
21. |
|
Практична робота №8. Складання програм з розгалуженнями. |
|
22. |
|
Прапорці та групи перемикачів. Реалізація розгалужень з використанням прапорців та груп перемикачів. |
|
23. |
|
Поняття підпрограми та її аргументів. Поняття локальних і глобальних змінних. Формальні і фактичні параметри підпрограм. |
|
24. |
|
Стандартні підпрограми та підпрограми користувача. Створення і виклик підпрограм. |
|
25. |
|
Практична робота №9. Використання підпрограм. |
|
26. |
|
Алгоритмічна конструкція повторення та її графічне подання. Оператори циклів. |
|
27. |
|
Складання та програмна реалізація алгоритмів з циклами. |
|
28. |
|
Практична робота №10. Програмування циклічних обчислень. |
|
29. |
|
Поняття масиву. Оголошення одновимірного масиву. Введення даних у масив та відображення його вмісту. |
|
30. |
|
Використання багаторядкових текстових полів для введення даних у масив та їх відображення. |
|
31. |
|
Пошук даних у масиві. |
Тематична |
32. |
|
Підсумкове повторення та оцінювання за І семестр. |
|
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітка |
33 |
Пошук даних у масиві. Обчислення підсумкових показників для числового масиву. |
|
|
34 |
Обчислення підсумкових характеристик для елементів, що задовольняють певним властивостям. |
|
|
35 |
Вибирання елементів з масиву за певним критерієм. |
|
|
36 |
Сортування масивів. Пошук елементів у відсортованому масиві. Практична робота №11. Опрацювання одновимірних масивів. |
|
|
37 |
Тематичне оцінювання №3. |
|
|
3. БАЗИ ДАНИХ. СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БАЗАМИ ДАНИХ |
|||
38 |
Поняття моделі даних, бази даних. |
|
|
39 |
Поняття й призначення систем управління базами даних. |
|
|
40 |
Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». |
|
|
41 |
Поняття відношення, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та повнотою. |
|
|
42 |
Правила побудови моделі «сутність-зв’язок» предметної галузі. Практична робота №12. Розробка моделі «сутність-зв’язок» заданої предметної області. Створення бази даних в середовищі СУБД. |
|
|
43 |
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних в середовищі системи управління базами даних. |
|
|
44 |
Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Властивості полів, типи даних. |
|
|
45 |
Введення даних у таблиці. Форми. |
|
|
46 |
Сортування, пошук і фільтрація даних. Поняття запиту до реляційної бази даних. Практична робота №13. Форми. Введення даних. Сортування, фільтрація і пошук даних. |
|
|
47 |
Створення таблиць, запитів на вибірку даних і звітів з використанням майстрів. |
|
|
48 |
Редагування запитів, звітів і форм з використанням конструктора. Практична робота №14. Створення запитів і звітів. |
|
|
49 |
Тематичне оцінювання №4. |
|
|
4. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ТА КОЛЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ |
|||
4.1 Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів. |
|||
50 |
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок. |
|
|
51 |
Етапи створення веб-сайтів. |
|
|
52 |
Поняття про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів, редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом. |
|
|
53 |
Наповнення веб-сторінки текстом та графічним матеріалом, створення гіперпосилань, завантаження файлів. Практична робота № 15. Автоматизоване створення веб-сайту. |
|
|
54 |
Основи веб-дизайну. |
|
|
55 |
Огляд технологій та сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі технології. |
|
|
56 |
Поняття блогу, різновиди блогів. |
|
|
57 |
Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та налаштування його параметрів. Практична робота № 16. Створення й ведення власного блогу. |
|
|
4.2. Основи створення комп’ютерних публікацій. |
|||
58 |
Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. |
|
|
59 |
Особливості роботи з графічними та текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації. |
|
|
60 |
Перетікання тексту між текстовими полями. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій. Практична робота №17. Створення інформаційного бюлетеня або буклету. |
|
|
61 |
Тематичне оцінювання №5. |
|
|
4.3. Опрацювання мультимедійних даних. |
|||
62 |
Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів. Мультимедійні програвачі. Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних. |
|
|
63 |
Розробка аудіо та відео, створення кліпів. Збереження та публікація проектів. |
|
|
64 |
Розробка сценарію відеокліпу. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. |
|
|
65 |
Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами. Практична робота №18. Створення відеокліпу. |
|
|
4.4. Інтегроване використання засобів опрацювання електронних документів. |
|||
66 |
Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою управління базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій. |
|
|
67 |
Імпорт та експорт файлів документів. Вбудовування та зв’язування файлів. Веб-публікація документів. Практична робота №19. Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах. |
|
|
4.5. Спільна робота з документами. Розробка колективного проекту. |
|||
68 |
Середовище для спільної роботи з документами. Колективне виконання завдань з опрацювання даних. |
|
|
69 |
Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами. Практична робота №20. Розробка проекту. |
|
|
70 |
Тематичне оцінювання №6. |
|
|