11 клас

Календарно-тематичне планування з інформатики
для 11 класу на 2017-2018 н.р.

з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Примітка

Інформаційні технології в навчанні (8 год.)

Програмні засоби навчання математики (6 год.)

1.

 

Вступний інструктаж з правил безпеки під занять в кабінеті інформатики(БЖІ – 1). Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора.

 

2.

 

Автоматизація математичних обчислень.

Практична робота №1. Автоматизація математичних обчислень.

 

3.

 

Побудова графіка функції однієї змінної. Практична робота №2. Побудова графіків функції.

 

4.

 

Знаходження наближених значень розв’язків рівнянь і систем рівнянь. 

 

5.

 

Практична робота №3. Знаходження наближених значень розв’язків рівнянь і систем рівнянь.

 

6.

 

Розв'язування задач на пошук екстремумів.

 

Програмні засоби для підтримки навчання фізики,

хімії та біології (2 год.)

7.

 

Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики, хімії та біології. Віртуальні лабораторії, інтерактивні моделі.

 

8.

 

Практична робота №4. Використання програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології.

Тематична

Основи алгоритмізації та програмування (28 год. + 1 год. резерву)

Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програм. (9 год.)

9.

 

Поняття моделі. Поняття алгоритму, властивості алгоритму. Форми подання алгоритмів.

 

10.

 

Поняття мови програмування. Етапи розв’язування задач з використанням комп’ютера.

 

11.

 

Поняття програми як автоматизованої системи. Поняття об’єкта у програмуванні.

 

12.

 

Принципи роботи у візуальному середовищі розробки програм. Практична робота №5. Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління.

 

13.

 

Поняття оператора. Різновиди операторів. Виведення даних. Використання вікон повідомлень.

 

14.

 

Конструювання інтерфейсу користувача. Відтворення на формах зображень.

 

15.

 

Поняття змінної. Типи даних. Оператор надання значень. Константи. Введення даних.

Поняття операції та виразу. 

 

16.

 

Практична робота №6. Введення й виведення даних, робота зі змінними.

 

17.

 

Розробка власних програм на обчислення значень виразів. Практична робота №7. Налагодження програм.

Тематична

Основи структурного програмування (19 год. + 1 год. резерву)

18.

 

Основні поняття математичної логіки. Логічні операції. Логічні формули. Таблиці істинності.

 

19.

 

Запис логічних виразів мовою програмування. Алгоритмічна конструкція розгалуження та її графічне подання.

 

20.

 

Оператори розгалуження.

 

21.

 

Практична робота №8. Складання програм з розгалуженнями.

 

22.

 

Прапорці та групи перемикачів. Реалізація розгалужень з використанням прапорців та груп перемикачів.

 

23.

 

Поняття підпрограми та її аргументів. Поняття локальних і глобальних змінних. Формальні і фактичні параметри підпрограм.

 

24.

 

Стандартні підпрограми та підпрограми користувача. Створення і виклик підпрограм.

 

25.

 

Практична робота №9. Використання підпрограм.

 

26.

 

Алгоритмічна конструкція повторення та її графічне подання. Оператори циклів.

 

27.

 

Складання та програмна реалізація алгоритмів з циклами.

 

28.

 

Практична робота №10. Програмування циклічних обчислень.

 

29.

 

Поняття масиву. Оголошення одновимірного масиву. Введення даних у масив та відображення його вмісту.

 

30.

 

Використання багаторядкових текстових полів для введення даних у масив та їх відображення.

 

31.

 

Пошук даних у масиві.

Тематична

32.

 

Підсумкове повторення та оцінювання за І семестр.

 

 

 

 

 

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Примітка

33

Пошук даних у масиві. Обчислення підсумкових показників для числового масиву.

 

 

34

Обчислення підсумкових характеристик для елементів, що задовольняють певним властивостям.  

 

 

35

Вибирання елементів з масиву за певним критерієм.

 

 

36

Сортування масивів. Пошук елементів у відсортованому масиві.

Практична робота №11. Опрацювання одновимірних масивів.

 

 

37

Тематичне оцінювання №3.

 

 

3. БАЗИ ДАНИХ. СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БАЗАМИ ДАНИХ

38

Поняття моделі даних, бази даних.

 

 

39

Поняття й призначення систем управління базами даних.

 

 

40

Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок».

 

 

41

Поняття відношення, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та повнотою.

 

 

42

Правила побудови моделі «сутність-зв’язок» предметної галузі.

Практична робота №12.  Розробка моделі «сутність-зв’язок» заданої предметної області. Створення бази даних в середовищі СУБД.

 

 

43

Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних в середовищі системи управління базами даних.

 

 

44

Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Властивості полів, типи даних.

 

 

45

Введення даних у таблиці. Форми.

 

 

46

Сортування, пошук і фільтрація даних. Поняття запиту до реляційної бази даних.

Практична робота №13.  Форми. Введення даних. Сортування, фільтрація і пошук даних.

 

 

47

Створення таблиць, запитів на вибірку даних і звітів з використанням майстрів.

 

 

48

Редагування  запитів, звітів і форм з використанням конструктора.

Практична робота №14. Створення запитів і звітів.

 

 

49

Тематичне оцінювання №4.

 

 

4. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ТА КОЛЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

4.1 Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів.

50

Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок. 

 

 

51

Етапи створення веб-сайтів.

 

 

52

Поняття про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів, редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом.

 

 

53

Наповнення веб-сторінки текстом та графічним матеріалом, створення гіперпосилань, завантаження файлів.

Практична робота № 15. Автоматизоване створення веб-сайту.

 

 

54

Основи веб-дизайну.

 

 

55

Огляд технологій та сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі технології.

 

 

56

Поняття блогу, різновиди блогів.

 

 

57

Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та налаштування його параметрів.

Практична робота № 16. Створення й ведення власного блогу.

 

 

4.2. Основи створення комп’ютерних публікацій.

58

Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації.

 

 

59

Особливості роботи з графічними та текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації.

 

 

60

Перетікання тексту між текстовими полями. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій.

Практична робота №17. Створення інформаційного бюлетеня або буклету.

 

 

61

Тематичне оцінювання №5.

 

 

4.3. Опрацювання мультимедійних даних.

62

Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів. Мультимедійні програвачі. Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних.

 

 

63

Розробка аудіо та відео, створення кліпів. Збереження та публікація проектів.

 

 

64

Розробка сценарію відеокліпу.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

 

 

65

Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.

Практична робота №18. Створення відеокліпу.

 

 

4.4. Інтегроване використання засобів опрацювання електронних документів.

66

Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою управління базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій.

 

 

67

Імпорт та експорт файлів документів. Вбудовування та зв’язування файлів. Веб-публікація документів.

Практична робота №19. Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах.

 

 

4.5. Спільна робота з документами. Розробка колективного проекту.

68

Середовище для спільної роботи  з документами. Колективне виконання завдань з опрацювання даних.

 

 

69

Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами.

Практична робота №20.  Розробка проекту.

 

 

70

Тематичне оцінювання №6.