7 клас
Календарно-тематичне планування уроків інформатики
для 7 класу на 2017-2018 навчальний рік
(До підручника «Інформатика 7 клас»)
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Електронне листування (5 годин) |
|||
1. |
__.__.__ |
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень. |
|
2. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами |
|
3. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли. |
|
4. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Поняття про розв’язування задач в різних галузях діяльності людини. |
|
5. |
__.__.__ |
Тематичне оцінювання. Контрольна робота з теми «Електронне листування» |
|
Тема 2. Моделювання (4 години) |
|||
6. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін. |
|
7. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. |
|
8. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. Розв’язування компетентнісних задач. Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань |
|
9. |
__.__.__ |
Тематичне оцінювання. Контрольна робота з теми «Моделювання» |
|
Тема 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням (13 годин) |
|||
10. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна структура повторення.. |
|
11. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів |
|
12. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch. |
|
13. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. |
|
14. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». |
|
15. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. |
|
16. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. (Повторення вивченого за І перший семестр) |
|
17. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. |
|
18. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Цикли з передумовою. |
|
19. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. |
|
20. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. |
|
21. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Самостійна робота з теми «Алгоритми з повторенням і розгалуженням» Розв’язування компетентнісних задач |
|
22. |
__.__.__ |
Тематичне оцінювання. Контрольна робота з теми «Алгоритми з розгалуженням та повторенням» |
|
Тема 4. Табличний процесор (11 годин) |
|||
23. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. |
|
24. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення. Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. |
|
25. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора. |
|
26. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max. |
|
27. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. |
|
28. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі. |
|
29. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі. |
|
30. |
__.__.__ |
Інструктаж з БЖД. Самостійна робота з теми «Табличний процесор» Розв’язування компетентнісних задач |
|
31. |
__.__.__ |
Тематичне оцінювання. Контрольна робота з теми «Табличний процесор» |
|
Тема 5. Виконання індивідуальних навчальних проектів (5 годин) |
|||
32. |
__.__.__ |
Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту. |
|
33. |
__.__.__ |
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо) |
|
34. |
__.__.__ |
Виконання індивідуальних навчальних проектів. Захист проекту. |
|
35. |
__.__.__ |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок. |
|